08 November 2012

Balik cuti midsem :D

Assalamualaikum semua, minggu depan aku cuti midsem selama seminggu. But since hari Jumaat aku takde kelas so lepas habis kelas japgi terus balik hola hola hola hola *menari-nari pusing satu bilik*


Balik kali ini tak banyak beg kot nak bawak, tak ada lagi idea gila seperti cuti raya haji haritu nak bawak balik printer lah, buku dua tiga ikat, dan pelbagai lagi aneka barang apeke takde keje sangat nak angkut satu bilik balik naik komuter.  Naik komuter tau bukan naik lori -.- (Tapi kalau ada orang yang datang ambik mungkin aku akan angkut printer tu sekali dengan semua isi almari mungkin mhahaha)





Bye, aku excited gila nak balik :D

10 comments:

  1. wahhh.. bestnye br nk cti sem~ U haz dh lme cti midsem dh. hukhuk

    ReplyDelete
  2. baru cuti mid sem kan..hehe..angkut semua...penatnya..saya tarik beg besor tambah beg laptop tambah beg galas pun boleh sakit pinggang..nak bawa balik printer alamaknya menangis lah saya dalam LRT tu..hehe..Nanti saya buatkan tutorial tab tu ye. ^__^

    ReplyDelete
  3. wow..naik komuter bawak print? daebak~ hehe

    ReplyDelete
  4. macam2 pack? Macam jauh je rumah tu

    ReplyDelete
  5. klau sendiri drive best laa angkut balik byk2 kn, hikk...

    ReplyDelete
  6. cool.. dapat bercuti http://uwaisaminin.blogspot.com/2012/11/nano-simcard-kecil-mengikut-peredaran.html

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti..hehe angkut banyak2 :)

    ReplyDelete

Thanks for commenting! :)