10 November 2012

NAK KAHWIN !

Nak kahwin dengan orang Kelantan! Bolehla pegi jauh sikit masa kenduri ke masa majlis ke masa nak balik raya ke. Lepastu boleh rasa makanan dia yang ala manis-manis dan air tangan orang Kelantan yang sedap-sedap tu.. Dengar cerita orang Kelantan masak sedap dan orangnya pun hengsem dan cantik cantik.


Tapi bukan aku la yang nak kahwin, sepupu aku. Kah kah kah *trollface*


Majlis kahwinnya kat Kelantan, so yeeehaaaa! Merasa lah travel jauh sikit dari rumah takdela asyik ulang alik ulang alik Bangi ke rumah je =__=




ALHAMDULILLAH WE'RE GETTING MARRIED!
kata kartun di atas (semestinya bukan kata aku lah).



Sedang anda membaca post ini, mungkin aku sudah pun dalam perjalanan yang memakan masa satu jam itu. Pergi dengan nenek. Yang lain-lain mungkin perjalanan 10 jam or 12 jam sebab kitorang berdua je pegi by flight muwahaha! Jadi..... ucapan aku di tengahari yang mulia ini ialah...







KOTA BHARU
I'M COMING :D


Bajet macam jauh gila, pui!


7 comments:

  1. ingat dia yang nak kahwin, ahaha XD

    ReplyDelete
  2. semoga selamat ke kelantan..hehe jgn lupa buah tangan :)

    ReplyDelete
  3. http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ done follow ya tq

    ReplyDelete
  4. wah, berjln kt kelantan..bestnye..makan bihun sup kt bukit bunga best woo

    ReplyDelete

Thanks for commenting! :)