05 December 2012

Kerat sambungan buang masa

Tajuk tu taip ikut suka hati ja aku pun tak tau maksud apa tu tralala


Kerat sambungan tu lepas diingeriskan, melayunya orang panggil cut the connection. Buat pengetahuan kengkawan (yang bukan kawan pun boleh ambik tau jugak kalau nak nyahnyahnyah eh macam tengah seru mak nyah pulak) aku dah deactivate facebook dengan twitter sebab banyak sangat buang masa aku tweet benda bukan-bukan sampai kes tunggu bas nak balik rumah bas datang lambat pun aku nak tweet kejadahnya kan nak bagitau satu dunia maka bertanggungjawablah aku untuk stop gejala hipster ini semua! Ecewah hipster sangat kau


Tapi pada masa yang sama rindu la nak mention-mention gedik-gedik aku. Dorang kedekut kredit nak sms sobss.


Sapa suka vintage kat sini? 







Saja tanya bye!

2 comments:

Thanks for commenting! :)