13 December 2012

Layanan buruk terhadap pemain Malaysia di Thailand

Ni tengok apa jenis padang yang dia sedekah kat Malaysia ni, sakit hati je tengok, orang bagi susu tapi tuba dibalasnya, lembu pun kalau dibagi rumput dia pun dia balas dengan susu, orang Thailand? Dibagi layanan molek padang cantik dia bagi kita padang penuh lopak serupa macam bendang.



Sumber: mynewshub


“Saya amat kecewa dengan padang latihan disediakan. Ketika Thailand datang ke Kuala Lumpur pada aksi pertama separuh akhir, kami beri layanan baik dengan menyediakan anggota polis dan stadium latihan tertutup tapi di sini mereka beri padang sawah kepada kita.
“Tindakan mereka langsung tiada semangat kesukanan, ini hanya merugikan masa latihan skuad kebangsaan di sini,” kata Datuk K Rajagobal.

 Sumber: Harian Metro Online



Sumber: Harian Metro online


Kesian dorang tak pasal-pasal, dahla tak ada bilik persalinan, dorang ni kena salin baju kat bangku penonton. Ingat lagi kisah lembu dengan susunya di atas? Banding dengan Thailand, perangai lagi buruk dari lembu nampaknya LOL semoga kalah la ya Thailand malam ini ^__^


Go go Harimau Malaya!!! Go go!!!!! (walaupun aku tak tengok) Sekian terima kasih...
  

4 comments:

  1. Teruk nya padang tu depa bagi dekat pemain Malaysia kita.? Haihh.

    Dah la masa game,pemain Thailand tkde disiplin.

    Walaupun Malaysia kalah dalam game nie,tapi kita kalah secara bermaruah sebab kita begitu disiplin di padang :-)

    ReplyDelete

Thanks for commenting! :)