14 December 2012

Thailand mara ke final Piala AFF Suzuki

Nampaknya bolehla rebut balik piala yang sebelum ni dorang pernah pegang sampai 3 kali berturut-turut (menurut sumber, aku taktau pun sebenarnya) LOL


Jom bagi ludah sikitttt... haktuihhh.


Malam tadi Malaysia yang tak cukup pemain melawan Thailand (dan pengadil) selepas Fadhli Shas dilayangkan kad merah dan terpaksa keluar padang. Akhir cerita Thailand 2 Malaysia 0 malas nak buat bulleted infos mcm kat entry sukan yang ini so... apa apa ajelahhhhh


Pengadil masa game ni sungguh tidak budiman ya sahabat-sahabat, dan mempunyai rekod yang tidak berapa molek kerana suka buang pemain dari padang SESUKA HATI


Add caption





Lee Min Hu
Gambar kecik dahla tak kuasa aku nak tayang muka kau bosar bosar


Sumpahan apetah tetiba dia jadi referee pulak untuk game Malaysia-Thailand malam tadi cinabeng betul. Kalau inilah dikatakan pengadil terbaik dari Korea, apatah lagi pengadil-pengadil lain dari Korea? Lu pikir-pikir lah sendiri.. Eh lari tajuk pulak aku nak cakap pasal Thailand menang tetiba terpacul amarah kat ahjussi ni pulak.


Lee Min Hu, HAI :)  Malaysian all together sedang mendoakan kelingkupan kau dalam bidang bola sepak. HAHA


*ya aku tak tengok bola pun aku tetap emo, haha sekian terima kasih

3 comments:

  1. pengadil yg tak adil !

    ReplyDelete
  2. Sesuka hati ja referee tu. Haih.

    Start dari tu,ramai yg update dkt fb la twitter la boikot K-Pop apa semua. Ada pulak =.= haha.! :-D

    ReplyDelete

Thanks for commenting! :)