23 March 2013

Tips kurus di Sushi King

Assalamualaikum and helowwww ebelibadi!


Tajuk tu sebenornya konpius nak letak 'tips kurus dengan sushi king' ke 'tips kurus bersama sushi king' ke 'tips kurus aku dan sushi king' ke..... entah.

Kat penghujung post ni bolehlah nilaikan sendiri mana tajuk yang sosuaiii

Tips aku ringkas je:



Sebelum order, mintak dia serve green tea. Mintak dua-dua, yang panas dan sejuk.

Pastu minum la green tea tu macam minum air kosong, pastikan gaya korang minum macam menusia tak minum sebulan, menggelupur nak habiskan 1 jag tu time tuuu jugak (kalau mampu la)

Amalkan selalu.

K tu je sekian. Hahaha







FAQ:

1) Tips ni boleh buat kat Sushi King je ke?
Sushi King je la sebab kedai sushi lain aku tak pernah masuk.

2) Boleh makan sushi tak?
Boleh.

3) Kenapa green tea, kenapa tak black tea ke tea biasa ke?
Sebab green tea banyak antioksidan, dan sedap?

4) Green tea biasa kat kedai tu tak boleh ke?
Boleh kot.

5) Kenapa mesti kaitkan tips kurus green tea ni dengan kedai sushi?
Sebenarnya aku pun tak tau!!!! Wakakakakaka


Tapi so far yang aku minum green tea kat Sushi King paling sedap. Aku melantak kat SK haritu sampai dua kali dalam seminggu, aku habiskan sejag green tea, lepastu next week rasa kurus jadi kurus dan nampak kurus hehehe menyampah.

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting! :)